Alla inlägg under augusti 2012

Av Allis Svensson - 31 augusti 2012 17:34

Äntligen hemma från skolan! Hade den turen att tåget gick precis så att jag han med det så jag kom ju hem fort ;) Det kanske inte lika kul nyheten var att jag och Petra blev utelåsta från skolan så jag var tvungen att ta med HELA tunga verktygslådan hem -.- Sedan skadade arbetet i skolan (Buketten till Mysan) mina två tummnaglar så de ser lite annorlunda ut nu. Ni får snart en bild. Sedan måste jag plugga nu, både matreal och miljö och religon. Jag får värkligen inte in det i huvudet och det ska vara färdigt om en vecka :(!! 


Imorgon deremot kommer det bli suuuuper mysigt, då jag ska till sjöbo och möta Chrisrina och Petra, för att sedan åka hem till Christina där dom har bestämt att jag ska kolla på hela sagan om ringen trilogin. ( Har ju bara somnat ifrån alla filmer när dom gått på tv så får se hur det går ;)) Kommer bli mängder med gottit! 


Jag fick ett fint hårband som Christina gjorde på lektionen idag :D


Här är buketten jag fick göra! Den är gjord av korta blommor och ståltråd ;) 

       

Så här blev naglarna nu efter "renoveringen" ^^    

 

Av Allis Svensson - 30 augusti 2012 18:41

Efter en snabbpromenad är jag nu och väntar på att få komma igång med att skaka på kroppen! ;)

Av Allis Svensson - 30 augusti 2012 15:28

Har suttit och kladdat lite på naglarna nu och så här blev det tillslut. En vinranke design som jag tycker passar bra nu när hösten smyger på oss. Sedan har jag även bakat en cheesecake till fyra kaffet :D (Gud vad jag älskar den kakan^^) Ska bara springa ner och lägga på hallonen. Det är en fryst cheesecake om någon undrar. Kan nog se om jag får till en snygg bild med kameran så kan jag lägga upp den bara för att göra er sugna ;) hahaha 


Och senare blir det för familjens töser att gå ner och skaka av fettet när vi dansar Zumba ;) Enligt mig en av de roligaste danserna som man dansar själv :)) Så ska hoppa i dom kläderna snart! Sen är det ju ett plus att min lilla Johanna kommer att vara där med :) <3


Plåstret på bilderna är ifrån ett papperskärsår som jag fick när jag skulle öppna en choklad :'((  

Här är då innan bladen :) tyckte det skulle kunna vara en fin design bara det också ^^

   

Av Allis Svensson - 29 augusti 2012 23:10

Här är några gamla binderier. Som ni kan se så blir grejerna bättre och bättre ;) Jag lägger upp dom så att det är de älsta först :)!

         



          l                                    

Här börjar terminens blommor. Den första buketten var när jag var inne men Christina innan vi faktiskt hade börjat skolan, så vi var där och övade inför hennes tävling. Sjukt att jag gick med på att åka till skolan på sommarlovet-.-


     


Ja det är ju inte alla saker för min dator dog i mitten av sommaren och alla bilder försvann så jag hade bara kvar dom på telefonen. :/ Nu mera har jag allt på ett usb och på pingpong loggen(skolans logg där vi ska skriva hur vi gjorde och lägga till en bild) :) Tycker det fungerar bra som backup ;)


Haha God natt igen! 


Av Allis Svensson - 29 augusti 2012 23:03

Jag vet att det är sent och jag ska snart gå och sova, men om ni undrar varför det inte blev några naglar idag så har det varit lite stressigt med olika läxor och sedan kom ju filmen nu ikväll också.( 1,5 timmar av mitt liv bortkastat på skäp!)

Ne men jag är ju ledig ifrån skolan imorgon (kompledig pga. utflykter vi gjort) Så då ska jag nog hinna göra både naglar och läxor hihi 


God natt på er!! Sov så gott.

 

Av Allis Svensson - 29 augusti 2012 22:48

Jag vet det blev lite sent, men jag kollade på en jätte dålig skräckis med mamma. Jävulens barnvakt hette den. Ne inga skrämselmoment mer än att mamma fick mig att hoppa högt pga. en duva en gång. hehe ;) 


Ne men här kommer bilderna på brudbuketten och handtaget. Dom är varför sig så man ser mer hur handaget är gjort. Jag gjorde dom var för sig med blev nöjd med resultaten och tror dom hade sett toppen ut ihop :)      

Av Allis Svensson - 29 augusti 2012 13:47

Ja när man sitter och väntar på tåget så kommer det ju 100 000 getingar som sätter sig på en! Fyyy avskyr dom!!! Sedan följer hälften med PÅ tåget! Ne efter det här åker jag tåg och buss med flugsmälla i väskan!! Tar man fram en sådan är dom ju aldrig i närheten -.-

Av Allis Svensson - 29 augusti 2012 10:12

Sitter och har rast på samhällskunskapen, och visst att det är våran kortaste dag, men guuuud vad lektionen går trögt. -.- sitter och kollar på en film om Burma på ett arbete om demokrati. Kan inte fatta att det finns så hemska händelser i världen!!

Har även börjat på brudbuletten. Den blir ganska bra faktiskt! Ska springa ner och göra färdigt den och sedan göra ett hantag separat eftersom min lärare tyckte att jag skulle göra buketten först så det kommer komma en brudbukett med tråkigt hantag och ett hantag utan bukett. Hehe kommer se lite kul ut;) bilder kommer sedan!

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards