Alla inlägg under september 2012

Av Allis Svensson - 28 september 2012 17:34

Inte bara har man haft fullt upp med buketter och planteringar. Man har även haft en supermysig lunch med Vanessa, en tripp på marknaden( tydligen känner hon hela Borås för vi kunde inte gå mer än tre steg innan någon ropade ;-))
Sedan släppte chefen mig tidigare så jag kunde få åka hem och ge mormor några mintkyssar och en lykta jag köpt till henne bara för att hon är så underbar! :-)

Här är grejorna ^^

Av Allis Svensson - 27 september 2012 13:13

Fyyy!! Äntligen färdig !!! Har varit ute i 2,5 timmar och tog8/16 kontroller ( har aldrig sagt att jag är bra) sedan tog Petra nyss bort en fästing ifrån mitt hår och jag känner hur det finns fler!!! De finns fler!!! Stryk det! Jag hitta precis en till på min rygg/ nacke!!!!!!!!!! FY FAN! Ryser över hela kroppen!!! Det fanns inga stigar vi skulle springa på så är väl ett helt fästing bo just nu!!!!! Gaaaaa!!!! Vill inte kolla om jag har någon mer nu då tror jag jag dör!!!! Sedan har man gjort illa foten med och säkerligen brutit varje nagel!! De har en ganska konstig form ska fixa dem när jag kommer hem! Sedan har jag knappt ätit något så magen börjar protestera stort nu!

Hoppas eran dag varit bättre än min!!!

Av Allis Svensson - 26 september 2012 14:14

Här är grejerna jag gjorde i skolan förra veckan som jag glömde lägga upp ;)

Aj?

Av Allis Svensson - 25 september 2012 12:30

Är det att man blivit van att skära sig i tummen nu efter ett år, eller varför märkte jag inte detta förrän nu?!

Av Allis Svensson - 25 september 2012 08:36

Helt underbart att få sova till 8!! Helt fantastiskt! Något nervös nu, vill ju göra ett bra intryck! Man vet ju inte man kanske söker jobb där i framtiden! :)

Av Allis Svensson - 24 september 2012 07:28

Är inte super glad just nu och skulle jag skriva som jag känner skulle jag nog såra någon och ångra mig om en vecka när jag förlåtit och glömt! Så det blir bara en snabb vecko planering!


Måndag: körlektioner
Tisdag: praktiken börjar!!
Onsdag: praktik hela dagen
Torsdagen: orientering (Jippi -.-)
Fredag: praktik!
Lördag och söndag: blir väl tvingad att städa eller hjälpa till i trädgård!

Oj vilken kul vecka jag har :-/

Av Allis Svensson - 23 september 2012 22:20

Sitter hemma och kollar på Beck och har precis slutat oroa mig för orienterings dagen som är på torsdag och nu så kommer det en orienterare på tv och hittar ett lik! Jippi! -.- inte får man sluta vara orolig för att man inte bara kan springa vilse för all framtid utan nu kommer jag leta efter kistor så jag inte råkar trampa i en... :(


Här är en bild från fredags då flickorna i min klass fick platta mitt hår och vi åt chokladbollar;)

Av Allis Svensson - 19 september 2012 17:18

Jag har kommit på att jag inte gillar att prata med folk jag inte känner för någon annan. Jag kan säga saker om det är för mig eller mina vänner, men annars gillar jag det inte! Jag får en stor klump i halsen som inte går att svälja ner. Den sitter där och gör det jätte jobbigt att säga något alls. Jag tror det började när man skulle tala inför klassen i 7an då jag inte mådde för bra. Sedan har det bara växt. Nu efter att jag hittade Christina och Petra så har jag börjat att bli av med den, men på redovisningar och annat då jag måste prata inför folk som jag inte vill så kommer klumpen och jag blir jätte varm och känner mig som om jag får feber. Plus att pappa alltid säger att jag låter så agresiv, då hade inte jag tyckt det var så vidare roligt om någon kom fram till mig agresiv och undrade om vi ville sponsra! Men jag kom på mig idag för jag kände mig jätte taskig emot Christina för jag bad henne göra allt prat och hon var underbar och peppande så jag frågade inne på ett av kanske tjugo platser vi var på. Och jag tycker inte det är så kul men det kanske inte hon gjorde heller och då tvingade jag ju henne till något hon inte tyckte om :(( Känner mig lite dum då asså. :/ 

Vi fick iaf några kanske och nästa gång ska jag ta mig i kragen och fråga hälften iaf!!! Fyy på mig för att jag inte vågar!!!!


Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards