Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Kranskrokig!

Av Allis Svensson - 3 oktober 2012 15:41

Har stått hela dagen och gjort kransar på jobbet... Och vid 18 ska jag hem och göra en ... Ja gissa vad?! En krans! Visst jag tycker dom på jobbet blev bra men jag tycker inte den hemma till olsfors marknaden utan band kommer bli bra!-.-'


Laddar upp bilder när jag kommer hem till datorn för mobilen krånglar lite med det ;-)

Fortsätter det så här kommer jag vara expert till fredag ;-) thihi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Allis Svensson - 20 november 2012 08:03

Vet att jag inte hunnit skriva eller lägga in bilder på arbetena vi gjort i skolan så nu kommer några ;-) Och så har jag hunnit fixa till håret ;) plus att första grejen ( en twezer) kom igår på posten sp snart kommer det långa naglar ;) ...

Av Allis Svensson - 19 november 2012 09:34

Guud nu längtar jag värkligen!! Till när man får ta upp tomtar, snön kommer, ljusstkarna kommer till fönstren och när granarna tända på torgen!!! Sedan längtar jag även till att naglarna kommer tillbaka så jag kan göra lite mysiga designer med ...

Av Allis Svensson - 31 oktober 2012 22:00

För ca en vecka sedan var vi och busade lite på skolan och nu har jag äntligen fått min underbara och odödliga PC att sammarbeta med mig och bloggen... så NU kommer bilderna ^^     Med Christina då hon fick ha mina lösögonfransar istället ^^   ...

Av Allis Svensson - 31 oktober 2012 20:58

Gjorde en ny design på mYsan idag!!! Blev toppen nöjd! Hon ville frånbörjan ha den i lila men jag övertala henne till att ta höstens bruna nyanser och hon erkände själv att jag hade rätt efteråt ;-) det blev en delad design med halvt leopard mönstig...

Av Allis Svensson - 24 oktober 2012 19:10

Imorgon händer det!! Skräcknatten. Kommer bli awsome!! Ni får bilder imorgon!!! :-D...

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards