Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Allis Svensson - 12 oktober 2012 14:30

Nu hade jag tänkt att försöka mig på att lägga upp bilderna från min praktik om vad jag har gjort under de senatse 3 veckorna... är sjuk idag och jag missade att ta kort på några dekorationer och planteringar jag gjorde igår men finns dom kvar på måndag tar jag kort då :) 


Och en sabb liten nyhet bara. Fick känna på att florist yrker inte var en bra plats för långa naglar... Bröt tre av 10 på jobbet förra veckan... jag klarade mig igenom två och nu har jag filat ner dom så att dom kan växa upp samtidigt. Det är inte så snyggt med naglar som är helt sneda. Såå kommer nog vänta någon vecka innan jag gör något så får dom vila sig lite och återhämta sig eftesom jag nu har målat dom i typ ett år i streck och dom är värda en semester ^^


Här är bilderna!!


                                             

och sist en bild på fina borås under torsdagen morgon ^^

 

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards