Alla inlägg den 10 oktober 2012

:-)

Av Allis Svensson - 10 oktober 2012 13:26

Jag vet att det har tagit mig tid att skriva... Jag har haft fullt upp på praktiken och med dessa jobbiga läxor vi fått! Historia, idrott och florist läxor... Usch! Allderlses för många tycker jag. Har ju ingen tid att göra dom på och allt måste vara färdigt idag eller senats måndag. Trodde jag gjort idrotten men hade missat fråga tre som inte ens var märkt med varken trea eller frågetecken! Hur skulle jag fattat det?!


Jag har tagit bilder på grejerna jag gjort utöver att sopagolv och snitta m.m och så fort min blogg och mina bilder vill samarbeta så kommer jag lägga upp dom men alla vill inte ladda upp utan det blir bara var fjärde ungefär!

Får återgå till min underbara paus nu för jag får en kort lunch imorgon eftersom lin lilla Christina har bett mig lämna kontrakt till några affärer för våra kårkort ;-)
Ha det bra!!

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards