Alla inlägg den 17 september 2012

;)

Av Allis Svensson - 17 september 2012 15:48

Blev ingen bild i konst museet idag för mig ;) nu sitter jag och väntar på att kör teorin ska börja ist :)) har även varit och köpt mig en kalender så att huvudet får vila lite så kanske det hjälper! Och så köpte jag en korv för magen började protestera ;)

Av Allis Svensson - 17 september 2012 06:40

Det blir en Snabbis nu när jag sitter och väntar på bussen!
Har inte hunnit blogga under helgen har haft fullt upp med läxer och test!! Har redovisning idag och kommer absolut få blackout eller något och stå där som ett fån framför klassen:-/
Annars har jag äntligen klarat första delen an körkorts testen! :D och idag har jag första teori lektionen ;) sedan har vi foto med kåren idag också och orientering -.- kommer så inte hitta ur skogen! Plus att det regnar så det är liksom som att kasta sig på förkylningen och be den komma tillbaka!

Under helgen hann jag, som tur va, göra en snabb design som var rankorna igen men nu i höst tema ;)

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards