Alla inlägg den 2 september 2012

Av Allis Svensson - 2 september 2012 19:56

Hej! Idag har jag haft fullt upp så får skriva lite snabbt innan jag ska hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig.

Efter att smidigt ha väckt alla hos Christina på morgonen, när jag skulle komma upp ifrån luftmadrassen medan jag halv sov, körde jag Petra till knalleland för att sedan åka hem och städa i mitt nymöblerade rum (belv super nöjd!!). Det blev mycket bättre plats nu. Sedan fortsatte jag att skriva på min redovisning om Peperomia. Den blomman blir jag mer och mer kär i ju mer jag forskar :D man kan inte önska för något bättre! Både allergi/Atsma vänlig och finns i TUSEN olika varianter. Den är inte så krävande heller ;) Tiden sprang värkligen iväg när jag skrev. Musiken var på högsta volym så Miranda och Mormor var tvugna att komma och hämta mig när vi skulle ut och gå Hehe. Nu så hade jag tänkt att börja på Samhällskunskapen och Origenteringen. Eftersom jag ska till farbror doktorn imorgon och jag missar Både idrott, Matreal och Miljö, Historia och Bild så måste jag ju arbeta hemma nu, allt är ju betygsgrundande nu i början :(( Historian är iof färdig men resten är jag långt ifrån färdig med :/ 

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards