Alla inlägg den 1 september 2012

Av Allis Svensson - 1 september 2012 09:14

Har varit uppe sedan halv åtta och packat, för jag glömde att göra det i går kväll. Nu är jag äntligen färdig och jag har hunnit ta mig en skön morgon dusch! ;D Ska snart sminka mig innan jag ska åka iväg till sjöbo och möta vännerna! Christina har värkligen förändrat mig har jag kommit på. Innan jag kände henne drack jag inte te och jag åt inte salami. Nu efter att hon lyckats LURA mig till att smaka båda har jag upptäckt att det var inte så vidrigt som jag trodde ;) 


Sedan har jag även fixat till i min nya gaderob som pappa byggt bara för mig (A) Så att jag har en. Har ju sed-tak så jag kunde inte köpa någon med mina mått. Såå min underbara pappa fixade en till mig! Har är bara BÄST! 

Ska även få dörrar på den snart, men har inte bestämt mig hur dom ska se ut än ^^

 

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards