Alla inlägg den 6 september 2012

Av Allis Svensson - 6 september 2012 06:19

Hej! Har inte hunnit skriva om måndag med doktorn och körlektionen, eller tisdagens arbete. Har varit alldeles för trött! Jag tror min förkylning har börjat komma tillbaka för jag är slö och har aningen ont i halsen.


Måndagen. Vi åkte och hälsade på min läkare Fredrik i göteborg, pratade om mig och lite så. Ska tillbaka den 25 januari igen så då får jag reda på mer hur han tänkt sig!
Körningen gick bättre än jag trott, men eftersom vi själva har en turbo saab hemma så var körskolans bil VÄÄÄÄÄLDIGT seg med pedalerna! Jag var så nervös för att något skulle hända! Jag kände mig som att jag bara svettades bort!


Iförrgår: då gjorde jag och Christina och en till tjej i våran klass ett grupparbete som skulle gå att sälja i butik! Vi gjorde det på bilderna och döpte den till midnattsglöd! Tyckte vi var sketans duktiga alltså!;)


Igår gick jag och Christina med i skolans elevkår, och vi gick reda på lite om studenten från ABC-gruppen! Toppen tjej var det som kom och presenterade sig. Hon var hur härlig som helst! Och eftersom vi var tvungna att gå till lektion så har vi bokat in ett möte den 18 efter skola för att få reda på lite nyheter för studenten 2014 ;)) hihi


Här kommer bilderna ^^

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards