Alla inlägg den 8 september 2012

Av Allis Svensson - 8 september 2012 22:22

Satt och hade det mysigt med familjen och kollade på Modig på engelska,med dipp och grönsaker. Så mitt i det mest spännande så smsade Johan och frågade om vi skulle kunna ses en liten stund. Vi har ju inte setts sen i sommar så jag gick och mötte honom utanför på vägen så stod vi och snackade skit en stund, Alltit lika kul med Johan ;) innan han skulle hem och jag fick komma tillbaka i slutet av filmen ;) jag var ju iallafall med på den sorgsna och roliga delen, och jag såg ju den i går på svenska så det gjorde inte så mycket ^^

Av Allis Svensson - 8 september 2012 09:20

Jag sorterade upp mina alla nagerlack ifrån två burkar jag hade och ställde upp dem i en hylla. Jag ställde dom inte i färg ordning eller något utan bara i "vilka jag gillar mest" ordning ;)


Jag märkte då att jag behöver nog inte köpa fler nagerlack ;) hehe så jag är ganska glad att Christina stoppade mig från att köpa ett mintgrönt igår, för visst att jag är suuuuper kär i den och lavendel att jobba med(de är ju så underbara!) men jag behöver ju inte mer nagerlack just nu ;) får vänta tills dom börjar ta slut så de inte blir gammla^^

       

Av Allis Svensson - 8 september 2012 01:13

Jag vet att det är sent men jag kan inte sova! har haft en fullsmeckad dag och ligger och funderar på hur jag ska lägga upp alla loggar och binderiupgifter som jag har över helgen(suck!)


Idag började jag med att tidigt komma på att jag ville prova och andvända mitt nya nagerlack. Topplack som gör nageln matt. Så jag gjorde ett roligt mönster av den med bara svart nagerlack och det topplacket :D

 

Det blev Zebra/Tiger-render!


Sedan hade vi en uppgift att göra något till ett företag i skolan idag. Jag och Christina valde ett dagis här i Boråstrakten och gjorde små bakelser och lindade kransar. Har ingen bra bild på bara min krans och vi blev inte så nöjda med grejerna. Det blev inte så "dagisit" så ni får ingen bild på dom ^^Ska göra en i helgen som ja nog lägger upp.

   



Sedan gick jag och Christina på BIO!!!! Vi såg Modig, Jag tyckte den var toppen bra! Jag både skrattade och grät som bara den. Sedan var det ju en barn film och var de enda över 13 utan barn där, och jag tror inte att alla barnen förstod den helt, för de skrattade på hel knasiga ställen. Typ då den var som läskigast eller när det var som mest spännande! Jaja en toppen film och jag rekomenderar alla att se den, för den är toppen bra!!!


 





Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards