Alla inlägg den 10 september 2012

Av Allis Svensson - 10 september 2012 22:55

Imorgon är jag ledig för våran lärare skulle iväg, hon gav oss i läxa att göra en krans. Gjorde den i helgen så det är bara att ta det lugnt till 15:50 då jag ska köra för andra gången med H. :/ fortfarande lite nervös inför körningar med henne. Men det ska väl gå bra. Sedan är jag lite sur för jag har körlektion till 16:30 och precis då börjar teorilektionen som jag ska gå på 0.0!? det går ju inte ihop! Och visst att man inte ska behöva gå ifrån skolan för en körlektion (tog upp det med min lärare) Men ett körkort gör att det är enklare för en att få jobb(även inom florister) och det ska ju vara hennes mål att vi får jobb!! Och jag bryr mig just nu mer om körkort! Jag bokade dom faktiskt så att de funkade, men sedan bestämde skolan att ändra schemat... Sedan gick det inte... Jag är ändå den senaste lektionen H. har! Jag får bara inte ihop det?! 


Men iaf på min lediga dag hade jag tänkt att göra en ny design. Vet inte vad än men jag får väl se vad jag känner för och om jag hittar något som värkar kul att göra på bilder eller något! :-) 


God Natt på er!!   

Av Allis Svensson - 10 september 2012 20:23

Myste med hunden vid tv:n och märkte en konstig spindel vid min hand, sitter och stirrar på den i några sekunder för något stämde inte. Den rörde sig för sakta... Det var en HEMSK fästing!!!! FYYYYYY avskyr dom... vad har de för nytta igentligen?? Ingen jag kan komma på! Äckliga parasiter! och sedan när jag var ute och gick med hunden så åkte en "fluga" (trodde jag ju då) på munnen på mig. Brydde mig inte mer utan blåste av den. Lite senare kliade det innan för linnet. När jag kollade efter var det en sån äcklig flygmyra som gick runt där, och den hade bitit mig på flera ställen. Det gjorde ont som fasiken!!!! Jag har inte någon tur med kryp asså :( 

Presentation


Your life is your own story, so make sure it's YOU who is writing the content!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards